Podsumowanie innowacji

Podsumowanie innowacji pt.  „Matematyczne zadania z psem”.

 

 

Podsumowanie innowacji –

Matematyczne zadania z psem

 

 

PODSUMOWANIE INNOWACJI  „MATEMATYCZNE ZADANIA Z PSEM”.

 

Wychowankowie internatu uczestniczyli w innowacyjnych zajęciach pn. „Matematyczne zadani z psem”.  Celem prowadzonych zajęć było doskonalenie umiejętności matematycznych wychowanków, stymulowanie logicznego myślenia, doskonalenie znajomości cyfr i liczb oraz kojarzenie ich z zapisem graficznym, kształtowanie umiejętności klasyfikowania, orientacji przestrzennej, poczucia rytmu, utrwalenie pojęcia zbioru, wdrażanie do układania i rozwiązywania prostych zadań, kształtowanie intuicji matematycznych, czyli uczenie liczenia z przestrzeganiem reguł, oraz nauka dostosowania się do zasad współpracy grupowej. Zajęcia prowadzone w ramach innowacji pedagogicznej były zajęciami pozalekcyjnymi prowadzonymi raz w miesiącu. Charakter prowadzonych zajęć wpłynął na integrację wychowanków poprzez pozytywną współpracę oraz wspólne osiągnie celu. Wychowankowie potrafili dostosować się do zasad panujących na zajęciach, utrwalili wiedzę matematyczną, rozwinęli motorykę dużą i małą, a także sferę społeczną i emocjonalną.