Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - REFERENT
I. Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze.
1. Nazwa i adres jednostki: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Dobrej 34 – 642 Dobra 364
2. Nazwa stanowiska urzędniczego: referent 3. Wymiar etatu: ½ etatu
II. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków referenta,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- wykształcenie minimum średnie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- biegła obsługa urządzeń biurowych,
- bardzo dobra znajomość komputera /umiejętność obsługi komputera w zakresie: Microsoft Office /pakiet biurowy, poczta elektroniczna, Internet/,
- umiejętność redagowania pism.
III. Wymagania dodatkowe:
- Kursy doskonalące.
- Doświadczenie w pracy w oświatowych jednostkach samorządowych.
- Znajomość zagadnień związanych z zajmowanym stanowiskiem.
- Znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, Kodeksu Pracy,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy.
- Znajomość prowadzenia akt i spraw osobowych pracowników.
- Znajomość spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
IV. Ogólny zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- obsługa sekretariatu,
- przygotowywanie pism urzędniczych,
- ewidencjonowanie czasu pracy oraz obecności w pracy (urlopy , zwolnienia),
- sporządzenie sprawozdań statystycznych (SIO, GUS),
- prowadzenie pełnej obsługi kadrowej pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej uczniów (Księgi Uczniów, Księga Wychowanków, Druki Ścisłego Zarachowania),
- wydawanie legitymacji szkolnych i zaświadczeń, kontakt z innymi instytucjami współpracującymi z ośrodkiem.
V. Warunki pracy na stanowisku
- Praca w budynku SOSW w Dobrej.
- Praca w godzinach 7.30-11.30.
- Praca przy komputerze.
- Codzienny kontakt telefoniczny.
VI. Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
-
List motywacyjny.
Życiorys (CV) oraz list motywacyjny należy opatrzyć własnoręcznym podpisem, klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)” oraz numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem. - Kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie.
- Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia, tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia poświadczone przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy).
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego – kserokopia ważnego dowodu osobistego lub paszportu.
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie, ze nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe (wzór ww. oświadczeń w wersji elektronicznej do pobrania na stronie internetowej SOSW w Dobrej, w wersji papierowej w sekretariacie SOSW w Dobrej.
- Zaświadczenie o niekaralności (informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – dokument przedstawia jedynie osoba, której zostanie przedstawiona propozycja pracy).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności, tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).
- Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
VII. Informacje dodatkowe
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, pierwszą umowę o pracę zawiera się na czas określony (nie dłuższy niż 6 miesięcy).
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej lub przesłać na adres: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Dobrej, 34 – 642 Dobra 364 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: specjalista w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Dobrej” w terminie do dnia 27.11. 2019r.
- Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej po podanym terminie, nie będą rozpatrywane.
- Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
- Oryginał wymaganych dokumentów należy przedstawić w przypadku wyboru na stanowisko referenta.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej SOSW w Dobrej oraz na tablicy informacyjnej Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej
VIII. Informację przygotowała:
Danuta Gąsior - dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można się zapoznać w sekretariacie Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 183330029
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej ośrodka
Dobra, dn. 13.11.2019r.
Kwestionariusz osobowy i oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania poniżej